29
Dec
09

partida

O să jucăm o partidă

Tu o să deschizi cu calul

Eu o să deschid cu nebunul

N-o să trişez nici dacă tu vei trişa

O să-mi duc pană la capăt partida de şah

În timp ce tu o să faci cărţile de poker

Din punctul meu de vedere suntem egali

Şi tocmai de aceea o să te las pe tine să învingi

În jocul nostru n-au ce cauta victima şi călăul

Am ramas ultimii care ne mai spălăm pe mâini

După ce ducem gunoiul

Am rămas ultimii muritori printe coloşi de piatra idestructibili

Şi plutim suav ca două luntrii

Împinse de-o speranţă cinică pe apa Sâmbetei

Voi aprinde laterne în cinstea ta

Tu vei da şpagă să cânte în tot oraşul sirenele

Ne vom iubi demn şi lucid, fără istericale fără refugii

O să-mi spui bineînţeles că te doare

Aşa cum doare trecerea primăverii

O să-mi arăţi cicatricele gloanţelor oarbe

Care ţi-au lăsat goluri în inimă

Iar eu am să mă prefac că le văd

După cum precizam o să-ţi las moştenire

Sufletul meu tuns chilug

Nu e cazul să te simţi vinovat

Nici macar pentru că încerci să trişezi

La o partidă de şah

În care tu deschizi cu regele

Eu, ca de-obicei cu nebunul

Şi întotdeuna iese remiză.

0 Responses to “partida”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

copyright Ilinca Bernea

Motto:

"For moral reasons ... the world appears to me to be put together in such a painful way that I prefer to believe that it was not created ... intentionally."
- Stanisław Lem

"The most henious and the must cruel crimes of which history has record have been committed under the cover of religion or equally noble motives".
- Mohandas K Gandhi, Young India, July 7, 1950

“Organized Christianity has probably done
more to retard the ideals that were it’s founders
than any other agency in the World.”
– Richard Le Gallienne

"I distrust those people who know so well what God wants them to do because I notice it always coincides with their own desires." - Susan B. Anthony

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 754 other followers


