05
Feb
10

Muzica Yves Chamberland

Din spectacolul “Păpuşarul” de la Teatrul Evreiesc de Stat:

http://soundcloud.com/user8339540/klezdance

http://soundcloud.com/user8339540/dream

Din spectacolul Galaxia Svejk, de la Teatrul de păpuşi “Ţăndărică”:

http://soundcloud.com/user8339540/04-track-4

Muzică de film:

http://soundcloud.com/user8339540/yves-film-gauvreau

http://soundcloud.com/user8339540/yves-punjaaabi-film-harold

Din “Lost and Delirious” :  http://soundcloud.com/user8339540/the-mirror

http://www.imdb.com/title/tt0245238/

Alte piese:

http://soundcloud.com/user8339540/anilu-max

http://soundcloud.com/user8339540/riff2

http://soundcloud.com/user8339540/riff7

9 Responses to “Muzica Yves Chamberland”


  1. 1 earthwalker
    14/12/2010 at 12:51 pm

    “passion” nu e piesa lui Peter Gabriel? sau Yves a facut o prelucrare?

  2. 14/12/2010 at 3:40 pm

    Muzica e din spectacolul lui Lepage, care a facut inconjurul lumii. Atunci a fost lansata si e compusa de Yves. E veche. Spectacolul s-a jucat mult, inclusiv in Europa.O fi facut Peter Gabriel vreo prelucrare, habar n-am. Eu ascult doar clasic in general.

  3. 14/12/2010 at 4:23 pm

    scuze ca insist, dar trebuie sa verifici.
    muzica asta e “The Feeling Begins” pe albumul celebru “Passion”, 1989, de Peter Gabriel si Nusrat Fateh Ali Khan, un pakistanez pe care il iubesc mult. Muzica filmului the Passion of Christ de Scorsesse.

    • 15/12/2010 at 3:46 am

      Se poate. Cum banuiam, or fi facut ei o prelucrare dupa aceeasi tema, pentru ca spectacolul e din ’87. Robert Lepage e cel mai bine cotat regizor de teatru canadian asa ca nu ma mira.
      Asta e prima pagina care mi-a iesit in cale: http://exmachinalepage.blogspot.com/2008/10/polygraph-1987.html
      dar sunt multe.
      Piesa lui Yves se numea Cernobal si era in memoria dezastrului din Ukraina din ’86.
      Filmul nu l-am vazut, dar el da asa ca o sa il intreb daca stie ceva.

    • 15/12/2010 at 6:37 am

      M-am lamurit. E mai interesant decat credeam. Se pare ca amandoi au folosit fara sa stie unul de altul aceeasi tema dintr-o melodie armeneasca si cand s-au vazut la Londra, Peter Gabriel, care a fost la spectacolul “Polygraph”, s-a prins si i-a spus, s-au amuzat amandoi. Spre rusinea mea eu nu stiu mai nimic despre Peter Gabriel, Yves zice ca deja mi-ar fi spus povestea, dar nu mai tineam minte… pentru ca de la el am auzit prima oara de Peter si n-am inregistat numele. Nici de Yves n-as fi stiut intr-un alt context ! Candva, prin liceu ascultam Pink Floyd si Led Zepp, dar, sincer, cultura mea muzicala se reduce la clasici si la interpretii lor. Incerc sa ma dau pe brazda si cu alte muzici acum, datorita lui Yves… dar cu pasi mici, ca tot spre clasici trag din instinct.

  4. 14/12/2010 at 4:49 pm

    pardon, “The Last Temptation of Christ”

  5. 7 earthwalker
    15/12/2010 at 11:27 am

    inteleg ca au folosit aceeasi tema, dar ceea ce incerc sa spun eu e ca tu ai pus un link gresit la acel video si nu e corect fata de Yves si fata de Peter.

    muzica din clipul de sus e identica, fiecare nota si inflexiune si tot, cu al lui Peter Gabriel de pe youtube.

    asculta numai si ai sa imi dai dreptate.

    e identic si cu muzica de pe cd-ul cu Peter pe care eu il am din anii 90.
    Si toate contin vocea lui Nusrat Fateh Ali Khan.

    greseala din linkul spre youtube trebuie indreptata sau trebuie sa scoti clipul asta de aici atata timp tu sustii ideea de copyright la tine pe blog.

    Muzica lui Yves pe care am ascultat-o pe youtube e frumoasa.

    • 15/12/2010 at 1:38 pm

      Sorry, s-ar putea sa ai dreptate. O sa caut prin calculator muzica originala din spectacol. Yves nu e aici sa il intreb nici sa verifice… Eu am recunoscut tema. Iti dai seama sper ca a fost involuntar. Povestea cu coincidenta e reala. Si eu tin la drepturile de autor. Si apoi toate se pot verifica, inclusiv versiunea piesei din spectacol e inregistrata pe undeva.

  6. 9 earthwalker
    15/12/2010 at 4:31 pm

    bineinteles ca a fost involuntar-doar te stiu si eu putin de pe blogul tau:). am insistat doar pentru ca tii la copyright. eu prefer copyleft-ul.
    multumim pentru linkurile la muzica.


Leave a Reply

copyright Ilinca Bernea

Motto:

"For moral reasons ... the world appears to me to be put together in such a painful way that I prefer to believe that it was not created ... intentionally."
- Stanisław Lem

"The most henious and the must cruel crimes of which history has record have been committed under the cover of religion or equally noble motives".
- Mohandas K Gandhi, Young India, July 7, 1950

“Organized Christianity has probably done
more to retard the ideals that were it’s founders
than any other agency in the World.”
– Richard Le Gallienne

"I distrust those people who know so well what God wants them to do because I notice it always coincides with their own desires." - Susan B. Anthony

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 754 other followers


