31
May
10

Am fi putut

Am fi putut

Să fim îngeri

Păsările şi-ar fi făcut cuib în pletele noastre rebele

Am fi putut să le apărem în vis copiilor speriaţi

Lunaticilor

Şi să-i ghidăm spre insulele lor secrete

Am fi putut fi cârtiţe sau fluturi

Am fi putut fi liberi

Am fi putut fi veşnic tineri

Veşnic asemeni

Am fi putut fi făcuţi din acelaşi aluat

Am fi putut fi roua dimineţii în fiecare zi

Am fi putut vindeca călcâiul lui Ahile

L-am fi putut dezlega pe Prometeu

Am fi putut salva câteva suflete de la înec

Am fi putut purta cu rândul bolovanul de pe umerii lui Sisif

Am fi putut fi încă în acel leagăn

Care amesteca pământul cu cerul

Am fi putut fi nefericiţi împreună

Am fi putut creşte brazi şi tei

Am fi putut înfia luna

Am fi putut face să cadă zidul plângerii

Şi toate celelalte ziduri

Am fi putut picta Mona Lisa înaintea lui Leonardo

Am fi putut planta flori de Nu-Mă-Uita în curţile puşcăriilor

Am fi putut strânge gunoiul care infestează destinele

Am fi putut salva câţiva înecaţi

Am fi putut face muzică sau dragoste sau linişte

Am fi putut cere adăpost pe o altă planetă

Am fi putut să fim îngeri

Dar n-am reuşit să fim nici măcar oameni.

Leave a Reply

copyright Ilinca Bernea

Motto:

"For moral reasons ... the world appears to me to be put together in such a painful way that I prefer to believe that it was not created ... intentionally."
- Stanisław Lem

"The most henious and the must cruel crimes of which history has record have been committed under the cover of religion or equally noble motives".
- Mohandas K Gandhi, Young India, July 7, 1950

“Organized Christianity has probably done
more to retard the ideals that were it’s founders
than any other agency in the World.”
– Richard Le Gallienne

"I distrust those people who know so well what God wants them to do because I notice it always coincides with their own desires." - Susan B. Anthony

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 754 other followers


